Κυριακή 7 Ιανουαρίου 2018

Νέο πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία το 2018



Συνάδελφοι,
η κυβέρνηση αναμένεται τις επόμενες μέρες να φέρει στη βουλή πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία, χωρίς να έχει τεθεί ποτέ σε διάλογο με τον κλάδο. Τα θέματα που πρόκειται να ανοίξουν είναι: Α) η παραμονή των εκπαιδευτικών μέχρι 30 ώρες στο σχολείο, Β) το πλαίσιο συγχώνευσης σχολικών μονάδων, Γ) ο τρόπος επιλογής των στελεχών εκπαίδευσης, Δ) η συγχώνευση των υποστηρικτικών δομών σε επίπεδο νομού και Ε) η αλλαγή του συνδικαλιστικού νόμου.

Δε μας κάνει εντύπωση η θεματολογία αφού από τη μία θα έρθει να συγχωνεύσει ενώ από την άλλη θα προσπαθήσει να αποπροσανατολίσει με τις επιπτώσεις στο ωράριο των εκπαιδευτικών. 
 
Το 2010 η υπουργός Παιδείας κ. Διαμαντοπούλου πρώτη έδειξε το δρόμο της συγχώνευσης τγια πάνω από 1600 σχολεία. Το υπουργείο τώρα έρχεται να πραγματοποιήσει ένα ακόμα κύμα συγχωνεύσεων. Τα συστεγαζόμενα σχολεία και γενικότερα η συρρίκνωση της σχολικής στέγης σκοπό έχει να βγάλει από τη μύγα ξίγκι αφού για να εξοικονομήσει ένα επίδομα θα δημιουργήσει άλλες δυσλειτουργίες στο σχολειό. Η κυβέρνηση αναμένεται να θεσπίσει νέα κριτήρια συγχώνευσης σχολικών μονάδων.
 
Οι μέχρι τώρα δηλώσεις των αρμόδιων αναφέρουν ότι η παραμονή των εκπαιδευτικών μέχρι 30 ώρες στη σχολική μονάδα δεν επηρεάζει άμεσα την λειτουργία των σχολικών μονάδων αλλά ούτε και δηλώνει με κάποιο τρόπο την αύξηση του εργασιακού μας ωραρίου. Μέχρι σήμερα το εργασιακό ωράριο των εκπαιδευτικών ορίζεται σύμφωνα με την παρ.8 του άρ.13 του Ν.1566/85 όπου <<Κάθε εκπαιδευτικός παραμένει υποχρεωτικά στο σχολείο, στις εργάσιμες ημέρες πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την εκτέλεση συγκεκριμένου έργου (όχι διδακτικού) που του έχει ανατεθεί από τα όργανα διοίκησης του σχολείου όχι όμως πέρα από έξι (6) ώρες την ημέρα ή τριάντα (30) ώρες την εβδομάδα...>>. Ουσιαστικά, εντάσεται στο καθηκοντολόγιο μας η παρουσία όλων των εκπαιδευτικών στα σχολικά γεύματα και όχι στην ώρα της σίτισης η οποία έχει θεσμοθετηθεί και αναγνωριστεί ως διδακτική ώρα, έπειτα από πιέσεις του κλάδου, με το Π.Δ.79. Μας κάνει επιφυλακτικούς τι θα ακολουθήσει την υποχρεωτική παραμονή, ενώ δεν συναινούμε στη λογική οι εκπαιδευτικοί να βαρύνονται με την ευθύνη για τον έλεγχο της καταλληλότητας των γευμάτων αυτών.

Αποτελεί κοινή διαπίστωση ότι οι δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου, χρειάζονται ουσιαστική ενίσχυση αλλά η συρρίκνωση των δομών μάλλον είναι ένα ακόμα μέσο περιστολής προσωπικού και παράλληλα υποβάθμισης της παρεχόμενης υποστήριξης. Η παρουσίαση ενός θεσμικού πλαισίου, από πλευράς του υπουργείου παιδείας, τεράστιας εσωτερικής αλλαγής στο δημόσιο σχολείο δεν μπορεί να γίνεται χωρίς ουσιαστικό διάλογο με τις εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες.
Για το ζήτημα της επιλογής των στελεχών εκπαίδευσης (δ/ντες σχολείων, δ/ντες εκπ/σης) έχουμε τονίσει πολλάκις ότι οποιαδήποτε διαδικασία θα πρέπει να συμπεριλαμβάνει μέσα από ένα νομικό πλαίσιο τη γνώμη των συναδέλφων με μετρήσιμα κριτήρια.

Μαζί με τα παραπάνω επανέρχεται το ζήτημα που αφορά την αλλαγή στο συνδικαλιστικό νόμο και τα ποσοστά συμμετοχής που απαιτούνται για την λήψη αποφάσεως προκήρυξης απεργίας. Η αλλαγή του συνδικαλιστικού νόμου, και συγκεκριμένα η αλλαγή στον τρόπο λήψης αποφάσεων για την προκήρυξη απεργίας αφορά την απαρτία στις συνελεύσεις των πρωτοβάθμιων σωματείων όπου θα απαιτείται η συμμετοχή του ½ +1 των οικονομικά τακτοποιημένων μελών, για τη λήψη απόφασης απεργίας. Ως πρωτοβάθμιο σωματείο ο ΣΕΠΕ δεν επηρεάζεται άμεσα καθώς όλες οι απεργιακές κινητοποιήσεις που συμμετέχουμε είτε προκηρύσσονται από το δευτεροβάθμιο συνδικαλιστικό όργανο, την ΔΟΕ, είτε από το τριτοβάθμιο συνδικαλιστικό όργανο την ΑΔΕΔΥ. Όμως, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε ότι επί της αρχής μία τέτοια αλλαγή επηρεάζει τον τρόπο λειτουργίας, τις κινηματικές διαδικασίες αντίδρασης και διεκδίκησης εργασιακών δικαιωμάτων μικρών πρωτοβάθμιων σωματείων.

Συνάδελφοι,
ένα ακόμα σοβαρό ζήτημα που συμβάλει στην λειτουργία των σχολικών μας μονάδων είναι η διαδικασία επανακαθορισμού των σχολικών μονάδων που χαρακτηρίζονται ως δυσπρόσιτα. Τα απομακρυσμένα σχολεία του νομού χρήζουν ειδικής μέριμνας και προσοχής. Τα σχολεία αυτά επιλέγονται από πολλούς εκπαιδευτικούς λόγω του χαρακτηρισμού τους ως δυσπρόσιτα. Μέχρι σήμερα τα δυσπρόσιτα καθορίζονται με την Φ.361.1/166/55582/Δ1/28.05.2002 698/10.06.2002. 
 
Στις 22 Δεκεμβρίου το υπουργείο ανακοίνωσε ότι πρόκειται να προχωρήσει σε ένταξη σχολικών μονάδων στην κατηγορία δυσπρόσιτα. Ο επανακαθορισμός θα γίνει σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν.1351/1983(56Α), άρθρο 7, παρ. 13γ με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και ύστερα από πρόταση του ΚΥΣΠΕ για να καθοριστούν τα σχολεία που λειτουργούν σε περιοχές δυσπρόσιτες και συγκοινωνιακά απομονωμένες. Έως τις 22 Ιανουαρίου έχει διορία το ΚΥΣΠΕ να υποβάλει την εισήγησή του για τις σχολικές μονάδες αρμοδιότητάς του.

Η πρόταση του υπουργείου για τα σχολεία του νομού.
  • ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΑΝΩΠΟΛΗΣ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΟΥΒΑ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΚΟΥΝΤΟΥΡΑΣ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΓΑΥΔΟΥ, 2/Θ 1ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΛΑΙΟΧΩΡΑΣ, 2ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΛΑΙΟΧΩΡΑΣ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΤΣΙΑΝΟΥ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΡΟΔΟΒΑΝΙΟΥ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΚΑΛΩΤΗΣ, ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΧΩΡΑΣ ΣΦΑΚΙΩΝ
  • ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΝΩΠΟΛΗΣ, ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΟΥΒΑ, ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΥΝΤΟΥΡΑΣ, ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΑΥΔΟΥ, ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΑΙΟΧΩΡΑΣ, ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΡΟΔΟΒΑΝΙΟΥ, ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΩΡΑΣ ΣΦΑΚΙΩΝ
Τα σχολεία τα οποία δύναται να αποχαρακτηριστούν είναι τα σχολεία της Ασή Γωνίας, Έλους και των Ασκύφου. Αδυνατούμε να αντιληφθούμε ποιο από τα παρακάτω κριτήρια δεν πληρούν οι σχολικές μονάδες των δύο αυτών περιοχών της επαρχίας Χανίων. Τα σχολεία αυτά:
α) βρίσκονται σε μεγάλη απόσταση από την έδρα του νομού,
β) βρίσκονται σε μεγάλο υψόμετρο,
γ) είναι σε νησιωτικές περιοχές,
δ) είναι δύσκολα προσβάσιμα λόγω των ιδιαίτερων συγκοινωνιακών συνθηκών και
ε) έχουν, συνήθως, μικρή οργανικότητα. Θεωρούμε ότι το Υπηρεσιακό Συμβούλιο του Ν. Χανίων θα παρέμβει μέσω του ΚΥΣΠΕ ώστε να ενταχθούν οι σχολικές μονάδες αυτές στον τελικό χαρακτηρισμό του υπουργείου. 
 
Η αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων έπειτα από το πλαίσιο προτάσεων που κατέθεσε η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας διαφαίνεται πως βρισκόμαστε στην τελική ευθεία θεσμοθέτησης των νέων μορίων σε πανελλαδικό επίπεδο. Ωστόσο, οφείλουμε να εξετάσουμε την πρόταση του Υπουργείου Παιδείας και ως εκπαιδευτικό κίνημα να καταθέσουμε τις δικές μας ενστάσεις και προτάσεις αντίστοιχα όσον αφορά τον υπολογισμό των μορίων με τελικό στόχο ένα δίκαιο και αποδεκτό σύστημα μοριοδότησης το οποίο θα διατηρηθεί μέσα στα επόμενα χρόνια.

Μελετώντας την πρόταση μοριοδότησης των σχολικών μονάδων από την πλευρά του Υπουργείου Παιδείας διαπιστώνουμε πως χρήζει αρκετών βελτιώσεων και αλλαγών. Για το λόγο αυτό, στο πλαίσιο της διαβούλευσης, οι τοπικοί σύλλογοι και οι αιρετοί θα πρέπει να υπογραμμίσουμε τα λάθη, τις παραλείψεις και τις αλλαγές που απαιτούνται στην πρόταση του Υπουργείου Παιδείας, ώστε η νέα μοριοδότηση των σχολικών μονάδων να είναι ισότιμη και δίκαιη για όλες τις περιοχές και τους συναδέλφους.

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς

Τσαλαπάκης Αντώνης

Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2017

Τι ξεπαγώνει στα μισθολογικά των εκπαιδευτικών το 2018;



Όλοι οι εκπαιδευτικοί με την θεσμοθέτηση του Ν4354/15 είδαμε τις μισθολογικές μας ωριμάνσεις να αναπροσαρμόζονται και ταυτόχρονα να παγώνουν από 1-1-16 μέχρι 31-12-17. Αυτά τα δύο χρόνια, με την εφαρμογή του άρθρου 26 παρ.2 του Ν4354/15 χάσαμε στην ουσία από το μισθό μας 59 ευρώ( μηνιαίως για ΠΕ) που είναι η αύξηση μετάβασης από το ένα μισθολογικό κλιμάκιο στο άλλο η οποία γίνεται κάθε 2 χρόνια.
Από την 1 Ιανουαρίου του 2018 με το πέρας των 2 ετών όσοι εκπαιδευτικοί είχαν μεγάλο πλεονάζοντα χρόνο, στις 31-12-2015, για την κατάταξη στα μισθολογικά κλιμάκια το Ιανουάριο του 2016, θα πάρουν πιο γρήγορα αύξηση μέσα στο 2018.

Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι η αύξηση που τυχόν πήραν εκπαιδευτικοί με την κατάταξή τους στα νέα ΜΚ, άρθρο 27 παρ 2 του Ν4354/15, τον Ιανουάριο του 2016, επιμερίστηκε σε 4 δόσεις σε βάθος τετραετίας. Η α΄ και β΄ δόση έχουν δοθεί ήδη μέσα στο 2016 και 2017. Αναμένεται λοιπόν μέσα στο 2018 να λάβουν και την γ΄ δόση δηλαδή τα 3/4 της συνολικής αύξησης.

Ακόμη, στο παραπάνω άρθρο παρ 1 προβλέπει ότι: «Η νέα αυτή προσωπική διαφορά μειώνεται από οποιαδήποτε μελλοντική αύξηση των αποδοχών του υπαλλήλου πλην της χορήγησης επιδόματος θέσης ευθύνης και της προωθημένης εξέλιξης». Δηλαδή προβλέπεται ο συμψηφισμός της πιθανής αύξησης από την χορήγηση μισθολογικού κλιμακίου, με την υπάρχουσα προσωπική διαφορά (εκτός των περιπτώσεων που η αύξηση οφείλεται σε επίδομα θέση και προωθημένη εξέλιξη)

Οι κάτοχοι Μεταπτυχιακού και Διδακτορικού Τίτλου από την 1-1-2016 έχουν ανέβει 2 ΜΚ (4 χρόνια) και 6 ΜΚ ( 12 χρόνια) αντίστοιχα. Οι αυξήσεις από τα νέα ΜΚ αποδίδονται και αυτές σε 4 δόσεις. Ενώ όλες οι αιτήσεις για αναγνώριση μεταπτυχιακών τίτλων σπουδών από 1-1-2016 και η προωθημένη μισθολογική κατάταξη και τα οικονομικά αποτελέσματα αυτής ισχύουν από 1-1- 2018.


Συνάδελφοι,
Ουσιαστικά ένα μισθολογικό κλιμάκιο πήγε στη μαύρη τρύπα του χρέους. Αυτά ισχύουν μέχρι σήμερα για τις μισθολογικές ωριμάνσεις. Αυτό θα αλλάξει αν η  κυβέρνηση προχωρήσει σε νέα νομοθετική ρύθμιση για συνέχιση του παγώματος της μισθολογικής μας εξέλιξης και μετά την 1-1-2018. 

Σε όλα αυτά αν προστεθεί η εφαρμογή του άρθρου 19 του Ν. 4488/2017 με το οποίο προβλέπεται η τροποποίηση της περίπτωσης α’ της παρ.1 του άρθρου 26 του ΠΔ 422/1981 που αφορά στο Μετοχικό Ταμείο Πολιτικών Υπαλλήλων θα επηρεάσει τους μισθούς των εκπαιδευτικών αλλά και των άλλων Δημοσίων Υπαλλήλων. Το ποσοστό της μηνιαίας πάγιας κράτησης των μετόχων υπέρ του ΜΤΠΥ μεταβάλλεται σε 4,5% από 4% που ίσχυε ως το τέλος του 2016. Τα χρήματα αυτά θα κρατηθούν αναδρομικά για τους 11 μήνες του 2017.

Τέλος, σύμφωνα με τη παράγραφο 2 του άρθρου 69 του Ν.4472/2017 η παρ. 3 του άρθρου 60 του Ν.4172/2013 καταργείται. Η κατάργηση αυτή ισχύει για παρακρατήσεις σε εισοδήματα που αποκτώνται κατά τα φορολογικά έτη που αρχίζουν από 1.1.2018 και εφεξής, σύμφωνα με την παρ. 4 του Ν.4472/2017. Η παράγραφος 3 του άρθρου 60 όριζε: <<Ο φόρος που παρακρατείται σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος άρθρου μειώνεται κατά ποσοστό ενάμισι τοις εκατό (1,5%) κατά την παρακράτησή του.>>


Εύχομαι σε όλους καλές γιορτές. Οι Άγιες μέρες να μας δώσουν δύναμη, θέληση, υπομονή και επιμονή να παλέψουμε όλες τις δυσκολίες και τις προκλήσεις που εκπαιδευτικού μας έργου. Ας είναι το ξεκίνημα του 2018 αφετηρία μίας δημιουργικής εποχής.




Με συναδελφικούς χαιρετισμούς

Τσαλαπάκης Αντώνης

Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2017

Απάντηση στις μεθοδεύσεις της ΕΑΚ...


Με μια διαδικασία παρωδία και ένα στημένο σκηνικό από τις συνδικαλιστικές δυνάμεις του ΑΝΤΑΡΣΥΑ (ΕΑΚ) και του ΚΚΕ (ΑΣΕ- ΠΑΜΕ) στο Σύλλογό μας, βγήκε απόφαση που "εγκαλείται" ο Γενικός Γραμματέας του ΔΣ του Συλλόγου μας, Αντώνης Τσαλαπάκης, γιατί δεν έπαιξε το πολιτικό παιχνίδι των παραπάνω δυνάμεων, σε βάρος των συναδέλφων νηπιαγωγών και του δημόσιου νηπιαγωγείου. Είναι η πρώτη φορά στα χρονικά που το ΔΣ του Συλλόγου μας πέφτει σε αυτό το χαμηλό επίπεδο συνδικαλιστικού και δεοντολογικού ατοπήματος με αποφάσεις που στοχεύουν σε πρόσωπα εκλεγμένα μέλη του ΔΣ. Παρότι μας προκάλεσε αλγεινή εντύπωση, δεν μας προκάλεσε έκπληξη διότι οι μεθοδεύσεις από την πρώτη μέρα της διαπαραταξιακής συγκρότησης του ΔΣ του Συλλόγου μας η παράταξη της ΕΑΚ, ως πρώτη δύναμη έχοντας τη θέση του προέδρου, ξεκίνησε σειρά αντιδημοκρατικών ενεργειών και προσπάθειες λήψης αποφάσεων με αλλότρια μέσα και τρόπους, που δεν προσιδιάζουν σε ένα δημοκρατικά εκλεγμένο σωματείο.

Από την πρώτη στιγμή ο τότε Αντιπρόεδρος και νυν Γενικός Γραμματέας, σεβόμενος τις δημοκρατικές αρχές, την δεοντολογία που έχει ένα σοβαρό συνδικαλιστικό στέλεχος δημοσιοποιούσε σε όλους τους συναδέλφους τις αυθαιρεσίες της ΕΑΚ. Φυσικά αυτό δεν τους άρεσε και περίμεναν να διαμορφώσουν ένα μπλοκ πλειοψηφικό με το ΑΣΕ (ΠΑΜΕ), σε θέσεις και στρατηγική, για να προχωρήσουν στην προσωπική επίθεση του Γενικού Γραμματέα του ΔΣ Αντώνη Τσαλαπάκη.
Ως Ενωτική Κίνηση Εκπαιδευτικών διαπιστώνουμε ότι η διαμορφωμένη πλέον πλειοψηφίας του ΔΣ του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Χανίων (ΕΑΚ- ΑΣΕ) δεν στοχεύει στην ενότητα του Συλλόγου και στην προσπάθεια ένωσης δυνάμεων για την αντιμετώπιση όλων των αντιεκπαιδευτικών και νεοφιλελεύθερων πολιτικών που πλήττουν τη Δημόσια Εκπαίδευση αλλά έχουν κομματικές-πολιτικές επιδιώξεις, μπλέκοντας τη θέση τους στο ΔΣ του Συλλόγου με τη θέση του Δημοτικού Συμβούλου ή τη θέση τη συνδικαλιστική με τη θέση της κομματικής ιεραρχίας. Δεν αποδεχόμαστε τις κομματικές νοοτροπίες του συγκεντρωτισμού και του αυταρχισμού τους, δεν αποδεχόμαστε τη στρατηγική τους που δεν έχει καμία σχέση με όσα παλεύει ένα γνήσιο ακομμάτιστο αλλά πλήρως πολιτικοποιημένο συνδικαλιστικό κίνημα, δεν αποδεχόμαστε να προσβάλλεται η νοημοσύνη των συναδέλφων μας λέγοντας ότι 30 συνάδελφοι του κομματικού ή παραταξιακού τους μπλοκ μπορεί να βαφτίζονται ως πλειοψηφία του Συλλόγου Χανίων σε επίπεδο Γενικής Συνέλευσης και να λαμβάνονται αντικαταστατικές αποφάσεις.

Οφείλουμε να υπερασπιστούμε το κύρος του Συλλόγου μας, να τιμήσουμε την ψήφο των συναδέλφων μας που μας ανέδειξαν 3η δύναμη και να συμβάλλουμε στο να σταματήσει ο κατήφορος στον οποίο τον οδηγούν οι παρατάξεις της ΕΑΚ και του ΑΣΕ - ΠΑΜΕ. Εμείς δεν θα λειτουργήσουμε ως άλλοθι στα σχέδια αποδόμησης του Συλλόγου μας, δεν θα παίξουμε το πολιτικό τους παιχνίδι.

Για όλους αυτούς τους λόγους καλούμε τις παραπάνω παρατάξεις, ως έσχατη προσπάθεια για συνεννόηση και συμπόρευση μέσα στο ΔΣ, να δηλώσουν δημόσια ότι θα σέβονται τις καταστατικές διαδικασίες για τη λήψη αποφάσεων του συλλογικού μας οργάνου, ότι θα λειτουργούν όπως οφείλουν στη θεσμική τους θέση με την ανάλογη δεοντολογία, ότι θα λειτουργήσουν με γνώμονα τη σύνθεση απόψεων για την ενότητα του κλάδου απέναντι στα κοινά μας προβλήματα. Σε περίπτωση που αντιμετωπίσουμε μια άτεγκτη στάση καταθέτουνε την παραίτησή μας από το προεδρείο του ΔΣ του Συλλόγου, παραμένοντας ως απλά μέλη του ΔΣ και συνεχίζοντας να λειτουργούμε με μεγαλύτερη ένταση απέναντι στις αυθαιρεσίες, τις ιδεοληψίες & τις κομματικές μεθοδεύσεις και στόχους όσων το πράττουν.

Η διάθεσή μας, ως Ενωτική Κίνηση Εκπαιδευτικών Χανίων, για συνεννόηση και από κοινού προσπάθεια δράσης, στα πλαίσια του ΔΣ, μάλλον εκλαμβάνεται ως αδυναμία από τις παρατάξεις της ΕΑΚ και του ΑΣΕ- ΠΑΜΕ. Δεν θα παίξουμε λοιπόν το κομματικό παιχνίδι κανενός & δεν έχουμε ανάγκη τις καρέκλες του προεδρείου για να υπερασπιστούμε τους συναδέλφους μας και το δημόσιο χαρακτήρα του δημοτικού και του νηπιαγωγείου. Είμαστε ανεξάρτητοι, ελεύθεροι στη δράση μας και στη διαμόρφωση των θέσεων μας, σεβόμαστε τις προβλεπόμενες καταστατικές διαδικασίες που θωρακίζουν τις επιθυμίες ορισμένων για αυθαίρετη και αντιδημοκρατική συμπεριφορά, και τους θεσμικούς μας ρόλους αλλά πάνω από όλα σεβόμαστε την ψήφο των συναδέλφων μας και το δικαίωμά τους να γνωρίζουν τα πάντα γύρω από το τι συμβαίνει μέσα στο ΔΣ του Συλλόγου μας.


Ως Ενωτική Κίνηση Εκπαιδευτικών Χανίων στοχεύουμε πλέον και στον εκδημοκρατισμό των διαδικασιών του ΔΣ του Συλλόγου μας, στην ανάκτηση του κύρους του συλλογικού μας οργάνου και στην διαμόρφωση του Συλλόγου ως ζωτικού χώρου δράσης όλων των μελών μας και φυσικά ενός σημείου αναφοράς και εκκίνησης δράσεων και αγώνων για την προάσπιση των εργασιακών μας δικαιωμάτων.