Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2017

Επιστολή προς το Δ/ντη Εκπ/σης Χανίων



 Αποχή από την Αξιολόγηση, μια απόφαση που διδάσκει.

Κύριε διευθυντά,

 η εκπαιδευτική κοινότητα προσδοκά από εσάς να μη συμμετάσχετε σε καμία διαδικασία αξιολόγησης διοικητικού προσωπικού ή αποσπασμένου εκπαιδευτικού όπως ζητά η εγκύκλιος της  υπουργού Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Όλγα Γεροβασίλη για την  αξιολόγηση των δημοσίων υπαλλήλων. Ο κλάδος σύσσωμος έχει αποφανθεί ενάντια σε μια τέτοια διαδικασία αξιολόγησης των εκπαιδευτικών είτε εκείνοι είναι αποσπασμένοι στις διευθύνσεις εκπαίδευσης είτε εργάζονται σε αυτές ως διοικητικό προσωπικό. Η ΔΟΕ έχει προωθήσει την απόφαση της ΑΔΕΔΥ για Απεργία – Αποχή μόνο από το συγκεκριμένο καθήκον παρέχοντας συνδικαλιστική κάλυψη σε όλα τα μέλη της ενάντια στο αντισυνταγματικό εδάφιο της παραπάνω εγκυκλίου, όπου
<<Οι αξιολογητές των υπαλλήλων, όπως προσδιορίζονται στο άρθρο 15, αν υπαιτίως δεν εκπληρώνουν την υποχρέωση αξιολόγησης των υφισταμένων τους, δεν δύνανται να συμμετέχουν σε διαδικασίες επιλογής και τοποθέτησης προϊσταμένων, σύμφωνα με τις 3 διατάξεις του ν. 3528/2007 (Α’ 26) και του ν. 3584/2007 (Α’ 143) ή σύμφωνα με άλλες γενικές ή ειδικές διατάξεις. >>.

Τα λόγια σας κατά την παραίτησή σας από τη θέση του Σχολικού Συμβούλου το 2014 στήριξαν και ενδυνάμωσαν τη στάση των εκπαιδευτικών του νομού σχετικά με το ζήτημα της αξιολόγησης αυτής. <<Παραιτούμαι από ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΗΣ Σχολικός Σύμβουλος και προτιμώ να επιστρέψω στα διδακτικά μου καθήκοντα παρά να υπηρετήσω τις πραγματικές σκοπιμότητες και τις προθέσεις του Υπουργείου με το Π.Δ. 152 και το Ν.4024, καθώς δεν επιθυμώ να συμβάλλω στη εφαρμογή τους. Εκτιμώ ότι οι παραπάνω νόμοι καταστρέφουν το δημοκρατικό, συνεργατικό κλίμα που υπάρχει στα σχολεία το οποίο είναι απαραίτητο για μια ποιοτική και αποτελεσματική εκπαίδευση.>>

Ο σκοπός των νομοθετικών ρυθμίσεων (Ν. Β' 4434/2016 , Ν. 4369/2016, Ν. 4489/2017) που προωθείτε από το υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης δεν άλλαξε το περιεχόμενο της αξιολόγησης. Το μόνο που άλλαξε από το 2014 είναι η θέση από την οποία ο καθένας μας υπηρετεί την εκπαίδευση. Σήμερα η εκπαιδευτική κοινότητα προσδοκά από εσάς να συνταχθείτε με όλους εκείνους τους Διευθυντές Εκπαίδευσης ανά την Ελλάδα που στήριξαν με τη στάση τους, τις αρχές και τις αξίες πάνω στις οποίες θα ενισχύσουμε το σχολείο μας τα χρόνια των μνημονιακών δεσμεύσεων και αντιεκπαιδευτικών πολιτικών επιταγών.

Ο Αντιπρόεδρος του ΣΕΠΕ Ν. Χανίων
Τσαλαπάκης Αντώνης

Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2017

Αντιδημοκρατικές διαδικασίες από την ΕΑΚ



Θέμα : Υιοθέτηση αντιδημοκρατικών διαδικασιών λήψης απόφασης στο Σύλλογό μας από την ΕΑΚ

Οι μάσκες έπεσαν, στο προεδρείο του Συλλόγου μας, σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα από τη συγκρότηση του ΔΣ σε σώμα. Δυστυχώς η παράταξη της ΕΑΚ (“αριστερή κίνηση”) επέλεξε, στα πλαίσια των δυνατοτήτων που της έδωσαν οι συνάδελφοι με την ψήφο τους να έχουν τον Πρόεδρο, να υιοθετήσει μια διαφορετική τακτική από τα προηγούμενα χρόνια κι αυτή δεν είναι άλλη από την αντιδημοκρατική διαδικασία λήψης απόφασης της μειοψηφίας. O Πρόεδρος θεώρησε ότι οι 3 ψήφοι (της ΕΑΚ) αποτελούν πλειοψηφία του ΔΣ του Συλλόγου (παρουσία 7 μελών του ΔΣ). Για τη συγκεκριμένη διαδικασία που ακολουθήθηκε, με ευθύνη του Προέδρου, μήλο της έριδος υπήρξε το πλαίσιο σύμφωνα με το οποίο θα καλούνταν τα μέλη του συλλόγου στην παράσταση διαμαρτυρίας για μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών. Αντιλαμβανόμαστε την “συμφεροντολογική” λογική προς ικανοποίηση των όποιων ιδεοληψιών της συγκεκριμένης παράταξης αλλά οι αποφάσεις είτε τους αρέσει είτε όχι, σε μια δημοκρατία και σε όλα τα θεσμικά όργανα λαμβάνεται με πλειοψηφία των παρόντων.

Σε ότι μας αφορά στηρίξαμε την κινητοποίηση και προτείναμε στο κείμενο που μας κατατέθηκε προς διαβούλευση συγκεκριμένες αλλαγές καθώς το ίδιο κείμενο προωθείτε προς τους συναδέλφους αλλά και τα ΜΜΕ. H πλειοψηφούσα παράταξη θεώρησε ότι δεν πρέπει να προτείνονται τόσες αλλαγές σε ένα κείμενο που έχει συνταχθεί από κάποιον άλλο, ενώ ταυτόχρονα δεν πρότεινε σημεία σύγκλησης. Στη Δημοκρατία, στα θεσμικά όργανα, όταν οι συνάδελφοι δεν σου έχουν δώσει αυτοδυναμία, ο διάλογος και η προσπάθεια σύγκλισης και σύνθεσης των απόψεων αποτελούν κορυφαίες διαδικασίες. Αλλά μάλλον για την ΕΑΚ αυτά είναι ψιλά γράμματα…

Ως Ενωτική Κίνηση Εκπαιδευτικών αναλαμβάνοντας την ευθύνη που μας αναλογεί, με την ψήφο των συναδέλφων μας, συμμετέχουμε στο προεδρείο του ΔΣ του Συλλόγου μας στη θέση του Αντιπροέδρου και οφείλουμε να αναφέρουμε οτιδήποτε πέφτει στην αντίληψή μας και υπερβαίνει δημοκρατικές διαδικασίες και στρεβλώνει την πραγματική βούληση των συναδέλφων μας όπως αυτή αποτυπώνεται με τους συσχετισμούς δυνάμεων των συνδικαλιστικών χώρων στο ΔΣ του Συλλόγου μας. Καταγγέλλουμε την απαράδεκτη ενέργεια της πλειοψηφούσας παράταξης (ΕΑΚ) στο ΔΣ του Συλλόγου, τους καλούμε να προχωρήσουν σε νέα συνεδρίαση του ΔΣ με σκοπό να ανακαλέσουν την απόφαση και να προβούν σε όλες τις σύννομες ενέργειες για την αποκατάσταση του κύρους του ΔΣ του συλλόγου και των αποφάσεών του. Παράλληλα δηλώνουμε ότι θα συνεχίσουμε να διεκδικούμε και να υποστηρίζουμε όσα θεωρούμε όφελος του εκπαιδευτικού και του δημόσιου σχολείου. Θα συνεχίσουμε να πορευόμαστε με καθαρές προτάσεις και θέσεις για ένα πλουραλιστικό σύλλογο εκπαιδευτικών όπου όλες οι απόψεις θα ακούγονται και θα οι αποφάσεις θα λαμβάνονται από την εκάστοτε πλειοψηφία. Θα συνεχίσουμε να παλεύουμε ενάντια σε νοοτροπίες που δεν θυμίζουν σε τίποτα τις βασικές αρχές της δημοκρατίας.


Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
Μαυρογεννάκης Γιώργος

Τσαλαπάκης Αντώνης

Παρασκευή 7 Ιουλίου 2017

Πίνακας προσλήψεων αναπληρωτών 2016-2017


Ακολουθεί πίνακας με τις ημερομηνίες και τον αριθμό των εκπαιδευτικών ανά ειδικότητα που προσλήφθηκαν, από το  Σεπτέμβριο του 2016 έως τον Ιανουάριο του 2017, στο νομό Χανίων.



(για μεγέθυνση πατήστε πάνω στον πίνακα)